Euroškola stolního tenisu Zdeňka Hylského v roce 2017

17.08.2017 00:00

Začátkem července jsem se zúčastnil týdenního  tréninku stolního tenisu v objektu školy v přírodě v Žihli. Trenink vede certifikovaný trenér a bývalý reprezentant Zdeněk Hylský. Podrobnosti nalezdente na www.eutts.cz/articles.php?lng=en&pg=15&mnuid=505&tconfig=0.

Sešlo se 16 hráčů různých kategorií a různé úrovně s doprovodem. Trénovalo se dvakrát denně ve dvou skupinách. V "rozřazovacím" minizápase jsem se umístil na 4. až 5.místě a trénoval jsem v prní skupině. Zdeněk poradil při hře i večer u piva (hospoda zavřená, ale venku v partě se sědělo a pilo perfektně). Ubytování normální, jídlo jako ve škole v přírodě, mimo nudlí s mákem jsem dal všechno (a to jsem hodně mlsnej!). V okolí je kam chodit a jezdit, houby zrovna nerostly, rybník na koupání byl prima, lanové centrumk dispozici (v ceně).

 

Ve Fotogalerie si prohlédněte fotky. Trénink zpravidla cca 45 minut hrané série úderů pak 45 minut zápasy systémem Žumpa (němci tomu říkají Kaiser), v zápasech jsem se moc nepředved :-(.

Na konci závěrečný turnaj. Zde jsem těsně přešel do druhého vyřazovacího kola, kde jsem hned narazil na mnou dosud neporaženého němce (jméno mi právě vypadlo a přezdívka Helmut asi není zrovna slušná). Pustil jsem se do něj jak vzteklý pes a dal jsem mu tři nula. Sám jsem z toho byl vyděšený. Tím jsem se dopracoval k boji o první místo s Gábi. Gábi je rakušanka (ani slovo česky či anglicky, přesto s ní byla legrace) hrající za Vídeňskou poštu a ve své kategorii ve Vídni nejlepší. Tam jsem (jako pět let všichni přede mnou) dostal tři nula, ale překvapivě jsem dělal nejméně 8 a v jednom případě 10 bodů.

Líbilo se mi tam i rodině a chtěl bych jet zas. :-)

pb