Turnaj v Račeticích

05.04.2014 08:30

Doplňuji dole uvedené informace o e-mail, který jsem dostal jako odpověď, že se ozveme. Zřejmě jsem to špatně pochopil :-), takže nic.

Odpověď na mou reakci, že bychom přijeli:

ahoj dík za info ale turnaj pro registrované je plně obsazen, tak snad příště .Díky Jirka

 

Jsme zváni na turnaj - níže text celeho e-mailu. Zvažte jestli to stíháme a pokud se pojede, tak mi napište sms - jsem na služební cestě, špatný signál.

Další na https://www.libedice-sport.cz/

Já bych teda docela JEL !!!   pb

 

Ahoj pinčesáři, prosím dejte mi vědět zda se zúčastníte turnaje neregistrovaných tuto sobotu v Račeticích. K dnešku je přihlášeno 12 hráčů. Můžete volat dnes do 21.30 a během zítřka na tel 723 765 986. Není to blbec na večeři určitě Vás rádi přivítáme a pro Vašeho vedoucího. Pořadatelem je i předseda a hospodář  RSST Louny. Pokud budete chtít vyřídíme vaši žádost o registraci nového oddílu. Osobně se toto lépe řeší. 

                                                                                                                            Jiří Tomeš - vedoucí oddílu